رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه فردا (سه‌شنبه) بارش‌های بسیار شدیدی در مازندران و گلستان اتفاق خواهد افتاد، گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم که فردا در محور‌های مواصلاتی این دو استان تردد نکنند.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه فردا (سه‌شنبه) بارش‌های بسیار شدیدی در مازندران و گلستان اتفاق خواهد افتاد، گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم که فردا در محور‌های مواصلاتی این دو استان تردد نکنند.
کد خبر: ۱۴۳۱۷۸۵

به گزارش جام جم آنلاین، صادق ضیاییان در باره شرایط  جوی کشور افزود: همان طور که قبلا نیز در این خصوص هشدار داده شده بود، امروز شاهد بارش‌های خوبی در نیمه غربی کشور هستیم.‌

وی درباره میزان بارش‌هایی که در ساعات گذشته اتفاق افتاده است، نیز عنوان کرد: بیشترین بارش در شوش با میزان 59 میلی‌متر ثبت شده است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی درباره اینکه این میزان بارش در چه بازه زمانی اتفاق افتاده است؟توضیح داد: این بارش‌ها از ساعت 3.30 دقیقه تا 9.30 صبح امروز ثبت شده است.

ضیاییان درباره اینکه در کدام مناطق کشور شاهد بارش قابل توجه بوده‌ایم؟ نیز بیان کرد:‌ در پاوه 52 میلی‌متر، صفی‌آباد دزفول 49 میلی‌متر، ایلام 43 میلی‌متر و در  جوانرود نیز 42 میلی‌متر بارش ثبت شده است.

‌وی درباره ادامه بارش‌ها نیز بیان کرد:‌ تا پایان امروز کماکان شاهد بارش‌های پاییزی در بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، لرستان، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، همدان، مرکزی، قزوین، البرز و تهران خواهیم بود.

به گفته ضیاییان امروز بارش‌های پراکنده‌ای را نیز در مناطقی مانند کرمان شاهد هستیم‌.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی درباره ادامه بارش‌ها در سه‌شنبه نیز به جام جم آنلاین گفت: فردا نیز بارش‌ها را در مناطقی مانند‌ شمال ‌خوزستان، لرستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، فارس و بوشهر شاهد خواهیم بود.

وی درباره اینکه آیا بارش‌های فردا بشدت بارش‌های امروز خواهد بود؟ نیز عنوان کرد: بارش‌های فردا به نسبت امروز از شدت کمتری برخوردار خواهد بود.

‌ضیاییان درباره اینکه شدت بارش‌ها در کدام مناطق قابل توجه خواهد بود؟ نیز توضیح داد: فردا در استان گلستان و مازندران شاهد بارش‌های بسیار شدیدی خواهیم بود. به همین دلیل به شهروندان توصیه می‌کنیم، فردا در محورهای مواصلاتی این دو استان تردد نکنند.

به گفته وی بارش‌ها فردا در بخش‌هایی از هرمزگان و جزایر این استان نیز قابل توجه خواهد بود.

‌‌رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی درباره ادامه بارش‌ها در تهران نیز افزود: فردا بارش‌‌های پاییزی را در تهران، البرز، خراسان‌رضوی و اردبیل شاهد خواهیم بود.

وی درباره شرایط جوی کشور در روز چهارشنبه نیز توضیح داد: این سامانه بارشی در روز چهارشنبه از کشور خارج می‌شود و در این روز شاهد بارش باران در بیشتر مناطق کشور نخواهیم بود. البته بارش‌های خفیفی را‌ در خراسان‌شمالی و  گلستان خواهیم داشت. ‌

ضیاییان درباره کاهش دمای هوا نیز گفت: بیشترین کاهش دمای هوا ‌در چهارشنبه اتفاق می‌افتد که البته میزان آن در مناطق مختلف کشور متفاوت خواهد بود. اما  به طور کلی دمای هوا حدود 5 تا 6 درجه کاهش پیدا می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها